Tuesday, February 15, 2011

JANGAN TINGGI DIRI

Hhmm.. Tajuk entri aku hari ni agak panas.. Yelah, aku pon memang dah lama panas..

1. Aku dapat U_ _.. Siap dapat biasiswa taw..
2. Penat la keja kat C_ _ _ _ _ tu, kena susun air kotak la, kena layan pelanggan..
3. Hang keja 12 jam x kena wat apa pon.. Aku keja 8 jam, tapi penat dari hampa whoa..
4. Aku geli la nak buang sampah..
5. dan macam-macam lagi kata-kata beliau yang sangat 'annoying' itu..


1. SPM kau ntah apa-apa, terok lagi dari aku, jangan la nak sembang kemas dapat tawaran macam-macam.. Wat malu diri sendiri ja..
2. Aku keja kat SilTerra ni xpenat lah ye..
3. O0o0.. Baru aku taw.. 8 jam lagi lama dari 12 jam rupanya, ahahaha! Huh
4. Kau geli pegang sampah, kau buat sampah berlambak-lambak, bole pulak ye.. Hang ingat hang datin dalam rumah tu kah?

Adoyai.. Bawak-bawak la insaf wahai gadis.. Iya, orang di atas adalah seorang gadis. Kalau dak laki, aku tak amek port sangat. Aku susah dah nak marah skang ni, tapi perangai dia yang 'annoying' tu aku da xle tahan da pagi tu.. Memang dah lama geram dan panas dengan cakap-cakap dia yang suka nak kemas, eish! Astagfirullahalazim.. :(

p/s= Contohilah Nabi Muhammad S.A.W kita yang sentiasa merendah diri dalam setiap percakapan beliau. Salam Maulidur Rasul buat seluruh umat Islam dan marilah kita memperbanyak selawat ke atas baginda..

2 comments :

  1. dak umah ang ea syu???haha rs mcm dikenali aje la..hahaha

    ReplyDelete