Tuesday, March 29, 2011

PIANO

Kucing atau nama yang salu aku guna, kucen, sememangnya haiwan yang tersangat-sangat comel yang dikurniakan dari Allah S.W.T kepada manusia. Bagi aku, ratu dunia pon tak dapat melawan tahap kecomelan kucen (termasuk kucen aku, si Zorro dan Shiro)

ZORRO

◕‿◕ Dilahirkan di Taman _ _ _ ..., Sungai Petani, Kedah
◕‿◕ Nama penuh beliau, Zorro binti Tam
◕‿◕ Mamanya bernama Nut Nut (meninggal pada Hari Kemerdekaan Malaysia tahun 2009)
◕‿◕ Gila beraksi di depan kamera
◕‿◕ Sukakan makanan manis (durian, coklat, eskrem, semua dia bantai)


SHIRO

◕‿◕ Dilahirkan di Taman _ _ _ ..., Sungai Petani, Kedah
◕‿◕ Tidak dapat dipastikan siapakah ayah dan ibu kandungnya (Shiro binti ???)
◕‿◕ Makanan feberet, bak kata Shiro, "asal nama makanan, tu la peberet aku"


NORA



Kucen comel di atas yang ngah main piano ni merupakan kucen omputih sobonanyo.. Nama beliau Nora, jadi sah-sah la dia pompuan kan8 ◕‿◕
Nora ni suka sangat main piano, pantang ada peluang, tros dia p menerpa kat piano tuh. Pada mulanya dia main piano ni suka-suka ja. Pas dia rasa dia pemes, tros dia belajar main piano ngan pemain piano handalan dan cikgu piano. Bukan maen dasat lagi Nora ni, hihi (。❤‿❤。)

p/s- Bagi manusia yang bukan sukakan kucen tahap ekstrem cam aku ni, tolong la jangan menyeksa atau bagi aku taw hampa seksa haiwan ni atau bagi aku nampak ada seksaan yang berlaku terhadap kucen sebab bagi aku, seluruh kucen di dunia ni merupakan keluarga aku, dan satu hal lagi, kalau tak suka kucen, jangan hina atau cakap meluat atau kata-kata yang berkaitan dengannya depan aku, aku tak suka (T_T)

No comments :

Post a Comment