Thursday, September 8, 2011

MAMA.. (T_T)

Mama.. Aku xleh idop senang o0o0 bila taw berita nih.. Mama masok wad (T_T)
Asalnya mama cakap gastrik ja, tup-tup bila p spital, doktor kata ada ketumbuhan kat pusat mama. Aku yang dengaq berita tuh, rasa cam nak luruh jantung, semangat kerja abeh ilang, yang aku pikiaq, nak balek ja..

Dua kali mama masuk wad. Yang '1st', pasai ketumbuhan tu la. Yang '2nd' lak, pasai doktor saspek mama ada H1N1 (jangkit dari demam aku aritu).. Mama kena dok wad kelas 1 la jawabnya, sebab kena kuarantin. Aku nak teman xleh sebab mama bukan kena 'operate'. Jadinya, cangak la aku dok nunggu kat umah dengan perasaan gundah gulana. Eish!

Dah alang-alang cita pasai spital ni, waktu kali pertama mama masok wad, 'nurse' kat wad tu suma ok-ok. Baik sangat. Tapiiiiii.. Yang kali kedua mama masok wad, 'nurse' memang hampeh nyiok gila! Pemalas kot.. Mama tekan butang 'emergency' malam tu sebab mama x leh nyawa, idong sumbat, tup2 pemalas tu mai pastu suh mama tutup 'buzzer' emergency tu. Dya kata awat yang dok tekan butang tu, padahal mama dah x cukup nyawa, dya x tanya! Macam $%!@ perangai 'nurse' tersebut!



Layanan yang sangat kasaq dari sesetengah kakitangan spital, tima kaseh!

Buat-buat hepi p lah.. UuUu..


Aku tak suka perpisahan, waktu ni aku dah nak balek Kulim (T_T)
Mama pon apa lagi, nak ikot la tu..


Mengendap ke kiri dan kanan sebab doktor tak bagi keluaq, ahahaha lawak la


Wat muka comei sebab nak teman aku


Mama tengok aku dari jaoh (sebab doktor dah marah)
Aku sedih sangat waktu nih, berat sangat hati nak balek..

No comments :

Post a Comment