Monday, January 21, 2013

PERASAAN

Sampai skang, aku masih tak boleh terima lagi yang aku memang dah sedia ada kat Lumut ni. Tak pernah terfikir pon. Tup tup, aku dah sampai kat sini. Macam-macam persoalan masih berlegar-legar dalam kepala aku ni ha. Keadaan aku, mampukah aku belajar dalam 6 bulan ni, apa yang akan jadi lepaih 6 bulan, kena p 'oversea' tak, dan banyak lagi.
Yang pastinya skang, aku sedang mengharungi kehidupan dalam keadaan yang terlebih privasi. DUDUK SORANG-SORANG DALAM RUMAH YANG BESAQ GEDABAK TU!
Permandangan memang best, ala-ala tepi laut gitu. Semua dah ada, aku kena bawak diri ja pon. Aku duduk berdua, dengan sorang kakak ni, Zati, tapi bulan dua ni dia kawen. Jadi, maknanya lepaih bulan dua ni, aku akan dok sorang (T_T). Sedih sebab dia baik, rajin masak, masak dah la sedap, dan dia hari-hari teman aku tidoq (ehehehe) :D









Ni lah rumahnya. Desair Apartment. Duduk ramai-ramai memang gempaq, tapi kalau sorang, uUuUUuU (takot).. Zati, mailah melawat Shu selalu :(

6 bulan ni, InsyaAllah kalau tak da apa-apa halangan, di sinilah aku akan habiskan masa 6 bulan tu, belajaq, ulangkaji, baca buku, ON9 (motip utama  :P).

Doakan aku ya kawan-kawan (>_<)

No comments :

Post a Comment