Monday, June 20, 2011

BARU

Hhmm.. Lama sungguh aku tak 'update' cita baru kat blog kesayangan aku nih. (Bizi memanjang)
Banyak sangat sampai aku pon tataw nak cita yang mana dulu taw dak..

Banyak hari-hari yang aku dah lalui ni, semuanya sedih dan penuh dengan perasaan marah kot..

1. Hina
Kes ni aku da kena dua kali ngan si * ni.. Sekali aku bleh tima lagi, ni da kesalahan kedua, memang aku tak boleh blah la ngan perangai dya.. Ntah apa yang dya saket ati sangat ngan aku, aku pon tataw.. Nak kata dya dengki, bole jadi kot..
p/s=Walopon aku pakai SAGA ja, hang kena ingat hang tengah pakai keta apa skang ni, huehuehue (>_<)

2. Melayu
Cita ni bole aku katakan sebagai perbezaan kaum la (isu sensitip).. Kalau Melayu dengan Melayu x bole nak sokong, aku memang tak kesah sangat lah kan, tapii.. Dengan kaum @# kau bole plak baek walopon kesalahan yang depa buat tu memang dah depan mata, naik menyampah plak aku tengok gelagat CHENTA tak berbelah bagi tu!
p/s=Melayu dengan Melayu memang camtu.. Melayu Mudah Lupa

3. Mama
Aku da buat mama saket ati waktu mama kol arituh. Aku tensyen sangat-sangat bila mama kata yang dalam keja ni, memang banyak yang kita akan lalui, tapi yang aku jawab, 'mama tak rasa apa yang kakak rasa semalam'.. Aku dah rasa cam derhaka sangat-sangat. Padahal untuk pengetahuan aku gak, dugaan mama waktu juai nasik lemak dengan bukak kantin kat kilang dulu lagi besar dugaannya..
p/s=Kakak mintak maaf mama (T_T)

4. Konvo
50-50. Tu ja yang aku bleh kata pon. Nak dengan tak nak. Nak sebab aku tak pernah merasa konvo. Tak nak sebab nak mengadap muka orang-orang yang da banyak wat aku susah waktu hidop kat poli dulu.. Heishh!
p/s=Stuju ke konvo hanya kerana famili, buah dalam hati dan Zainatul Aina :)

No comments :

Post a Comment