Thursday, March 22, 2012

BERSYUKURLAH


Bersyukur . Aku terfikir mengenai topik ini semalam . Bukan susah nak mengucapkan "Alhamdulillah" kan ? Tapi, kenapa kebanyakan orang masih tak dapat menilai dan bersyukur dengan apa yang dikurniakan oleh-Nya ?
Alhamdulillah , rezeki aku mencurah-curah selepas aku tamat peperiksaan akhir 2 tahun lepas . Tros dapat keja di SilTerra . Sebelum ni, aku penah keja di beberapa tempat laen. Ya Allah Ya Tuhanku , memang menyeksakan tahap gaban. Dengan peraturan tak masuk akal, tak boleh sembahyang dan macam-macam lagi gangguan mental dan fizikal yang aku dapat . Dua hari keja , tros berhenti , ha hebat tak !
Tempat keja aku yang skang iaitu SilTerra ni baaaaanyak sangat ubah hidup aku. Aku sangat bersyukur dan berterima kaseh atas kurniaan-Nya. Jadi, kepada yang sedang mengalami situasi atau keadaan seperti aku , ingatlah , ada lagi yang lebih teruk dari apa yang kita alami skang.. :(

No comments :

Post a Comment