Wednesday, December 1, 2010

ENTRI KUH TERPAKSA DITUKAR

01/12/2010 - 04/12/2010

Aduhai.. Agak sedih + gembira bila aku dapat taw berita tersebut.. Berita apa? Meh aku cherita..

06/12/2010

-'We are therefore pleased to offer you an appointment to the position of Manufacturing Technician 2 - Manufacturing Department with a monthly basic salary of RM X,000 reporting to Manufacturing Engineer - Manufacturing Department'.

-Lapor diri. 2 hari lepas iaitu 29/11/2010, En. I, sewaktu briefing mengenai perjanjian yang terkandung dalam kontrak tu, beliau mungkin tersilap memberi informasi mengenai tarikh mula kerja. Kata beliau, 06/01/2011. Hari berikutnya iaitu 30/11/2010 sewaktu aku menandatangani perjanjian tu, En. I memberitahu, 06/12/2010 adalah tarikh kamu lapor diri. Pada mulanya, perasaan aku agak sedih (sebab aku pk negatip), yelah, tak sempat nak jumpa buah dalam hati o0o0.. Tapi bila aku balek umah, abah ngan mama cam hepi ja aku tengok, yelah sebab aku mula keja laaaagi awai. Jadi, ia bermakna gaji aku pon aku akan dapat awai la. Ekonomi aku agak terumbang-ambing skang. Elok sangat la aku dapat kijo ni awal pon. Jadi, mood sdih aku tadi da bertuko jadi gembira (>_<)

Hari ini

-Aku bersyukur ke hadrat Illahi kerana Dia telah baaaaaanyak bagi aku peluang yang baik selepas aku tamat pengajian aku nih. Alhamdulillah (∩∩)


p/s- Ramai yang tanya aku dapat kijo kat na, jadi jawapan aku..
Wat masa skang, aku masih merahsiakan lokasi, masanya
akan tiba tak lama lagi. Siiiiiiiikit ja lagi..
Klu bagi soalan anda:

No comments :

Post a Comment