Saturday, November 13, 2010

AKU NAK..



aku nak makan aiskrem mec di ngan dya


aku nak pegi air terjun ngan dya


aku nak baju itu dipilih oleh dya


aku nak lepak lama-lama ngan dya

aku nak snap pix ngan dya


aku nak tengok wayang ngan dya


aku nak nyanyi-nyanyi ngan dya


aku nak beli stiker ngan dya

aku nak sembang-sembang ngan dya


Aku nak suma tu arini, tapi awat aku x dapat!!!! Aku sedih, tension, sakit ati, marah.. Napa mesti nasib x penah nak menyebelahi aku, ada ja benda yang aku akan sakit hati.. Alangkah seronok kalaw dya baca setiap apa yang aku nak ni sebab aku xakan penah mintak wat kali kedua.. (T_T)


p/s = Ingat Nurul Shuhada, jangan sesekali engkaw men'cop' dya, ta guna kaw hepi pada 6 hari sebelom kaw jumpa dya, last-last perkara di atas ta dpt jugak kaw penuhi, diingatkan sekali lagi, Nurul Shuhada, engkaw ta perlu 'menempah' dya lagi lepas nih!!

No comments :

Post a Comment