Friday, November 26, 2010

ALHAMDULILLAH

Alhamdulillahi rabbil alamin.. Aku bersyukur ke hadrat Allah S.W.T kerana telah memberi aku peluang untuk bersama-sama dengan kawankuh untuk 'Graduation Day' bulan 4 tahun hadapan. Sepanjang bulan ni, memang aku kecut perot dengan 'final result' yang bakal aku dapat. Alhamdulillah skali lagi, aku lulus dengan cemerlang dan mendapat A dalam beberapa subjek 'peveret' aku. ('Final result' diperiksa oleh aku pada 12.30 tengah malam ketika sedang 'skype' bersama si dia)
Buat pembaca setia blog akusukaseni, aku amat memerlukan sokongan dan doa-doa anda untuk aku menjalani kehidupan yang bakal aku tempuhi ini. Banyak lagi ranjau kehidupan yang perlu dan akan aku lalui bermula hari ni.. Ya Allah, permudahkanlah jalan kehidupanku berlandaskan jalan-Mu Ya Allah.. Amin..

http://a5cg.com/zenc/images/graduation_cap.jpg

Dipost pada;
26.11.2010

No comments :

Post a Comment