Saturday, November 13, 2010

MASALAH DUNIAWI

KARAOKE+ MASALAH PERIBADI= (T_T)

20/04/2010

Masalah aku untuk tajuk di atas akan aku huraikan satu persatu keesokan hari ya.. Insya-Allah.. Tunggu kisah aku esok taw (^_^)





21/04/2010





Hurm, nak cakap pasal topik ni, terasa malas n berat la sebab agak menyakitkan hati n membebankan bahu, kaki, tangan, dan semua anggota-anggota badanku. tapi, aku kena post jugak, so masalah aku dapat dikurangkan dengan men'sharing' bersama-sama..





KARAOKE





Karaoke? Sapa x kenal aku, memang kaki karok kot.. Pantang lepa (ada masa), aku mesti karok punya. Dah memang hobi, tapi hosi jelah, 'bcoz' x da cita-cita pun nak jadi penyanyi.. Minggu lepas, aku masuk pertandingan di Pahang, aku menang.. Memang saat tu indah o0o0.. (^_^) Aku nyanyi peringkat seluruh Malaysia, bawak balek hadiah kat hostel..huhuhu.. Bangga jugak la waktu tu =)


Tapi, bila saat aku masuk pertandingan kat institusi aku, aku bleh plak terlampau 'nervous' dan suara aku x keluar.. Sebab apa ya? Aku pon x taw.. Sangat sedih kerana sangat berharap aku dapat menang, tapi nak wat camna, xda rezeki aku kali ni..






MASALAH PERIBADI





Disebabkan masalah-masalah di atas, aku menjadi tekanan lalu menangis seorang diri, tapi sapa yang taw? Sapa yang amek peduli dengan diri aku?? Susah cari aku lah, senang, ada sebut nama aku? X........


Hubungan aku dengan si dia dah jadi agak renggang minggu ni. Si dia x salah apa-apa pon, cuma aku ja yang membawa semua masalah aku bila berbual dengan dia. Minta maaf sangat-sangat kat bucham.. (T_T)

No comments :

Post a Comment