Sunday, November 14, 2010

'GLAMOROUS la sangat' DINNER 2010

Hhmm.. Dinner ni.. Aku no komen la.. Nak kata besh gila, nampak sangat aku tipu. Nak kata x besh pon, x jugak (sebab ada benda yang bagi aku epi, hukhuk).. Pendek kata, dinner ni di'handle' oleh budak-budak yang memang nyampah ngan aku, dan aku turut menyampahi mereka..Am I rite? (????) So, komen aku mengenai dinner tersebut:
1. Tema = Ok la
2. Makan = Oh tidak, kerana aku baru makan skit, x sampai kol 10, staff da angkut suma makanan di atas meja aku dan kawan-kawan
3. Souvenir = Cawan kecik yang ditulis dengan marker yang baru disentoh, da padam, besh!
4. RM30 = Xda souvenir khas yang dibuat oleh pihak pengurusan setelah aku balek, x macam semester-semester lepas..
5. Lecturer kesayangan kami banyak yang tidak dapat hadirkan diri, quite sad..
6. Karaoke = Banyak abeskan duit dan masa pada karaoke, unfair..

So.. Ini pendapat aku, blog aku, jadi suka hati aku lah kan.. Kalau cakap depan-depan pon bukan hampa nak dengaq cakap aku, suma hampa nak orang dengaq cakap hampa, hukhuk..

Ghambar x seberapa aku ngan kawan-kawan..


hitam putih

suhada wan

'kembaq Nasrol' = Faiz

wan
Kawan baikkuh, Aina (>_<)

Aina Suhada

No comments :

Post a Comment