Saturday, November 13, 2010

KERJA? BISNES?

Kerja
Setalah habis peperiksaan akhir, aku harus bekerja.. Ya, walaupun peperiksaan baru tamat semalam, aku da harus kerja esok.. Duit poket aku da makin habis, jadi kenalah kerja untuk semester depan pulak..huhuhuhu

Bisnes
Di samping aku kerja ni, aku ada wat bisnes tambahan sket-sket la.. Format komputer.. Balek dari kerja nanti, aku kenalah format komputer yang telah disuruh oleh pelanggan-pelanggan aku.. Penat tapi aku x kesah.. Xkan asek nak harap duit dari ayahanda dan bonda. Banyak lagi tanggungan yang mereka harus tanggung (ringankan beban) =)
Aku sangat hepi dengan hidup aku sekarang. Tenang dan aman tanpa masalah. Wat masa sekarang jelah aku tenang dan bahagia. Aku boleh belajar, kerja dan cari duit sikit. Memang penat tapi biarlah Allah S.W.T saja yang tahu apa yang aku rasa. Seseungguhnya aku hepi dan aku bersyukur kerana Dia bagi aku kemampuan untuk aku harungi dan buat semua ni. Alhamdulillah.. Terima kasih Allah..

No comments :

Post a Comment