Monday, July 15, 2013

BERDEBAR-DEBAR AKA NERVOUS

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera 


Malam semalam xleh tidoq. Elok sampai ja Lumut dari Sungai Petani, lebih kurang pukui 12 tengah malam, waktu nak tidoq tu, xleh nak tidoq. Berdebar sangat nak tunggu esok (iaitu hari ini). Maklumlah, macam-macam cerita yang aku dengaq dari kawan seangkatan di tempat keja. Hari ni, sampai ja di Vale Office, kami tros diberi kontrak baru untuk aktiviti "On Job Training and Commissioning". Alhamdulillah dalam kontrak baru ni ada perubahan positif yang menyenangkan diri aku dan orang lain. Aku sangat mendoakan benda ni menjadi kenyataan. Alhamdulillah skali lagi, doa aku termakbul. Aku harap benda ni cepat berlalu supaya aku tak perlu lagi untuk susahkan keluarga dan orang yang aku sayang sorang tu. Aku dah banyak susahkan depa. Yang nak mengata mengenai kesusahan kita, memang ramai, tapi yang nak menolong kita waktu susah, boleh bilang dengan jari ja. Terima kasih Allah dengan rezeki yang telah Engkau berikan. :)



No comments :

Post a Comment